Biznesowe linie lotnicze Jet Story pozyskały dwa kolejne samoloty. Flota polskiego przewoźnika VIP wzbogaciła się o trzeciego bombardiera Challenger 3500 i pierwszego gulfstreama G700.
Popyt na usługi Jet Story systematycznie rośnie, więc prywatny operator lotów VIP zwiększa liczebność floty biznesowych odrzutowców. W lutym
linie odebrały fabrycznie nowego dassaulta Falcona 6X, który znacząco zwiększa możliwości operacyjne przewoźnika, albowiem jego zasięg (ponad 10 000 kilometrów) pozwala na realizację rejsu non-stop np. między Warszawą a Los Angeles. Jet Story stał się pierwszym operatorem tego modelu prywatnego samolotu w Polsce i jednym z pierwszych w Europie.
W ostatnich dniach linie odebrały pozyskały dwa kolejne prywatne odrzutowce – flotę zasiliły bombardier Challenger 3500, który jest szóstym Challengerem we flocie i trzecim z serii 3500, oraz pierwszy gulfstream G700. O ile Challenger jest maszyną nabytą na rynku wtórnym, to G700 (SP-NEW) jest samolotem fabrycznie nowym, który został przewoźnikowi dostarczony prosto z fabryki w Savannah w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Po odebraniu Falcona 6X, Challengera 3500 i G700 flota przewoźnika liczyła już 18 samolotów. Oprócz nowych odrzutowców linie użytkują: jednego Challengera 300, dwa Challengery 350, dwa Challengery 3500, jednego gulfstreama G650, bombardiera Global 5000, Hawkera 750, dwie HondyJet i trzy embraery Legacy 600, jak i pilatusy PC-12 i PC-24. Jet Story zarządza także statkami powietrznymi znajdującymi się w zagranicznych rejestrach oraz oferuje czarter śmigłowców.